Michał Jaworski Michał Jaworski
385
BLOG

Leonadra Bukowska wkracza w obszar kulturowy Solidarności

Michał Jaworski Michał Jaworski Społeczeństwo Obserwuj notkę 8

O WZORCU KULTUROWYM SPÓŹNIONYCH NA REWOLUCJĘ.

"Z mojej najbliższej rodziny nikt nie był w "S" - muszę powiedzieć, że dziś już sama nie wiem, czy dobrze, czy nie dobrze." napisała nasza koleżanka blogerka, co następujco skomentowałem:
"Z mojej najbliższej rodziny nikt nie był w "S" - patriotyczne, prawicowe, zdrowe korzenie - zupełnie jak Piotrowicza:)))"
Nie zdziwiło by mnie, gdyby dziką radość z powodu kłoptów Piniora - mam nadzieję, że jednak przejściowych - wyrażali blogerzy otwarcie deklarujący wrogość do Solidarności, ale kiedy satysfakcję wyrażają blogerzy sympatyzujący z PiS to mam wrażenie, że coś stoi na głowie.  Kiedy zaś Piotrowicz  skanduje "precz z komuną"  to nawet mnie nie już wkurza, bo mam poczucie kompletnego surrealizmu. Nie chodzi o to, że dostał się do wysokich funkcji, ale przecież nie jego kompetencje prokuratorskie są dzisij wykorzystywane.
O ETOSIE SOLIDARNOŚCI NIE ZAMIERZAM PISAĆ, PONIEWAŻ UWAŻAM ZE W TYM TEMACIE SPRAWDZAJĄ SIĘ DWA ZDANIA:
"NAJGORSZYMI ŚWIADKAMI HISTORII SĄ JEJ UCZETNICY"
"REWOLUCJE ZAWSZE ZJADAJĄ WŁASNE DZIECI"
Dyskusja przytrafiła się na blogu byłego posła PiS A.Chłopka, który z właściwą pisowcom uczciwoscią pozostwia tam taki komentarz Leonardy Bukowskiej o mnie: "Właściwie to nawet nie troll tylko ktoś wychowany na obcych wzorach kulturowych, jakaś mentalność typowa dla UB czy innego KGB (i to jakiegoś niskiego szczebla, bo oficerowie wywiadu czy kontrwywiadu to byli jednak trochę lepiej przeszkoleni).
Proszę popatrzeć, co ten osobnik wyrabia - my tutaj rozmawiamy sobie o czasach "S", napisałam do tego kilka uwag jak to widzę i dlaczego. Mój komentarz nie jest ani agresywny ani nie obraża nikogo. I ów osobnik wyrywa z komentarza jakieś zdania odnoszące się do mojej rodziny i używa ich do ataków personalnych na mnie (wyłącznie personalnych, bo w tych popłuczynach poza atakiem nie ma nic). Ani nie ma o mojej rodzinie pojęcia, ani ja się do niego nie zwracałam czy nie zaczepiałam go, ani to nie na temat. Tak po prostu, żeby obrzydliwie zaatakować i obrażać. No tak to nie zachowuje się nawet zwykły przeciwnik czy pospolity troll (bo mam tego trochę u siebie ale takim łajdactwem to mi już dawno żaden nie błysnął). Takie zachowania nie są zupełnie przyjęte w naszym obszarze kulturowym, można się różnić, nawet kłócić ale jednak jakieś standardy obowiązują. Tego widać nic nie obowiązuje, takie pewnie dostał zlecenie ale zapomnieli go przeszkolić w zakresie tzw.kompetencji kulturowej.
Nie domagam się żadnych konkretnych kroków wobec tej jednostki z powodu ataków na mnie - oczywiście jeżeli będzie dalej jątrzył, to trzeba się temu przyjrzeć, bo szkoda dyskucji. Na pewno będę się starała z tym osobnikiem więcej nie rozmawiać ani nie reagować na jego prostackie zaczepki (także, żeby tutaj nie sprowadzał dyskusji na boczne tory) - już mu w końcu powiedziałam w sposób wyraźny, co o nim myślę, wystarczy i więcej nie odczuwam potrzeby.:))))))
Serdecznie pozdrawiam"
"I chyba dobrze, że nie ma. Napisałam, co o tym myślę, zanim doczytałam dyskusję do końca. Takie są ich łajdackie metody - próbował tu wywołać jakąś awanturę nie na temat. A wiedzą łajdaki dobrze, że jak zaczynają atakować rodzinę, bliskich, itp, to żaden normalny człowiek nie pozostanie obojętny, nie wytrzyma i powie, co o tym sądzi. To naprawdę metody ubeckie."

ETOS, JAKI JEST, KAŻDY WIE .
WEDŁUG DZISIEJSZYCH PISOWCÓW ETOS TO ZAWSZE CECHA, KTÓRĄ MAMY MY A NIE MAJĄ JEJ ONI. PISOWCY NA TYM DEFINICJĘ ETOSU POWINNI ZAWSZE KOŃCZYĆ.
 

 

 

 

 

Bardzo były fizyk teoretyk, do 1982 pracownik naukowy. Autor referatu na I Konferencji Smoleńskiej. Dzisiaj sam zdziwiony, skąd w tym temacie i miejscu się znalazł. Archiwalne notki: http://mjaworski50.blogspot.com/ Odznaczony Krzyżem Wolności i Solidarności ale też podejrzany o przynależność do niedorżniętej watahy współpracowników gestapo.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo